ترازوی پند

ترازو دیجیتال - باسکول دیجیتال- باسکول - خرید باسکول و ترازو - فروش باسکول و ترازو

ترازوی پند

ترازو دیجیتال - باسکول دیجیتال- باسکول - خرید باسکول و ترازو - فروش باسکول و ترازو

باسکول پند دارای گواهی نامه emc در ایران

باسکول پند دارای گواهی نامه emc در ایران می باشد ، باسکول پند یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان باسکول دیجیتال در بازار مصرفیباسکول است که در تمامی طول فعالیت و تولید باسکول با هدف ارتقاء سطح کیفی سیستم ها قدم برداشته است .

باسکول پند در چندین گروه باسکول جاده ای ، باسکول صنعتی ، باسکول فروشگاهی و باسکول آویز در حال فعالیت می باشد ، خرید باسکول پند در تمامی زمینه های ذکر شده پیشنهاد دیجی اسکال می باشد زیرا کیفیت توزین و عمر طولانی دستگاه های پند تضمین شده است .

باسکول پند توانسته است در زمینه باسکول جاده ای اندیکاتور pu850 را با گواهینامه ی emc  که تضمین ثبات نمایشگر اندیکاتور می باشد را عرضه می نماید که در مکان هایی که مواج مغناطیسی ممکن است عملکرد اندایکاتور را دچار خلل نماید مورد استفاده قرار می گیرید زیرا نمایشگر باسکول در برابر این امواج مصون است .

برای اندایکاتور pu850 هیچ محدودیتی مکانی وجود ندارد و کاربرانی که نیاز به خرید باسکول جاده ای یا هر یک از باسکول های پند را دارند با اطمینان خاطر از عملکرد باسکول دیجیتال اقدام به خرید باسکول نمایند ، علاوه بر کیفیت باسکول نکته ی دیگری که در خرید دستگاه قابل ملاحظه و اهمیت زیادی دارد قیمت باسکول می باشد که دارای قیمت بسیار مناسب و کیفیت فوق العاده ای است .

دیجی اسکال نمایندگی فروش باسکول ، محصولات پند را با گارانتی اصلی به مدت  14 ماه تصمین می نماید و تعمیرات باسکول را در مدت گارانتی به صورت رایگان و با اتمام مدت گارانتی با تعرفه ی مصوب کارخانه ی تولید ارائه می نماید .

ترازو چیست ؟

ترازو چیست ؟ بهترین ترازو کدام ترازو است ؟ ترازو دیجیتالی از چه قطعاتی تشکیل می گردد و ترازوی دیجیتال بر چه اساسی دسته بندی می گردد ؟ قیمت ترازو چند است ؟ این سوالات برای کسانی که به مسئله ی ترازو علاقه دارند و در پی خرید ترازو هستند پیش می آید .
ترازو چیست ؟ ترازو ابزاری جهت اندازه گیری وزن می باشد که در گذشته به ترازوی کفه ای و ترازوی عقربه ای شناخته شده و امروزه به ترازوی دیجیتال ، ترازوی بارکد پرینتر و ترازوی لیبل زن معروف می باشد که دارای تنوع بسیار زیادی است و برای هر کاری ترازو دیجیتالی مناسب وجود دارد .

ترازو ها به چند گروه  ترازو آزمایشگاهی ،  ترازو فروشگاهی ،  ترازو صنعتی ، ترازو آشپزخانه ، ترازو خانگی و ترازوی نوازد تقسیم می گردد و در مدل های ذکر شده تعداد زیادی محصول وجود دارد که در دیجی اسکال به معرفی و ارائه ی مشخصات آنها پرداخته ایم .

بهترین ترازوی دیجیتال را می توانیم  ترازوی محک ، ترازوی پند ، ترازوی آزمایشگاهی AND ساخت ژاپن و ترازوی تکین معرفی نماییم که دارای کیفیت بالا و قابلیت های بسیار مفیدی هستند .

ترازواز قسمت های تشکیل شده است که در بیشتر ترازوی دیجیتال مشترک می باشد که در زیر به اختصار توضیح داده شده است .

نمایشگر ، باکس بدنه که در بعضی از ترازو ها از جنس پلاستیک و در گروهی آهن و استیل است ، کیبرد ، لودسل ، ترانس ، باتری ، فلت نمایشگر ، استراکچر ، کابل برق ، کانکتور ، برد اصلی ، پاور برد ، برد پرینتر ، پرینتر ، سینی ، کفه .

دسته بندی ترازو در دیجی اسکال بر اساس برند و بر اساس گروه صنعتی می باشد و در هر محصول توضیح کامل قابلیت و شکل ظاهری ترازو ها ثبت شده است و  قیمت ترازو در تمام محصولات به روز قید گردیده است .